sábado, 13 de diciembre de 2014

Fanacc del evento de firmas de Krystal con Lapalette, 13/12/14.

[Fanacc] 141213 Lapalette fansign fan: Can i give u a letter? Krys: Yes! fan: You'll read it all right? Krys: Of course~ 

[Fanacc] 141213 Lapalette fansign fan: Yesterday when it was snowing, what did u do? Krys: *thinking* I was at home...

[Fanacc] 141213 Lapalette fansign: fan: What did u eat for breakfast?? Krys: Yes? breakfast..? I didn't eat it...

[Fanacc] 141213 Lapalette fansign fan: Noona, I became ur fan for 4 years already since NUABO era! Krys: Really? *winks & laughs* fan: Noona, don't get sick, be healthy&eat a lot of beef Krys: That's cute *laughs* fan: Noona, be healthy. I love you Krys: *waves* 

[Fanacc] 141213 Lapalette fansign
fan: You must feel so cold, right? heard that it'd be held outdoor so fans are worried
Krys: No *smiles* I'm here for a while so I'm ok but the fans...*keeps smiling*

[fanacc] 141213 fan: Noona is pretty Krys: You're younger than me? fan: Yes, I'm 9xer Krys: I'm jealous, so jealous. I love being young

[fanacc] 141213 Lapalette fansign fan: Don't get sick Krystal: LOL I'm not sick 

[Fanacc] 141213 Lapalette fansign fan: Will you appear at MBC Gayo Daejejun?
Krystal: I still don't know but I think we won't going

cr: Owners

Traduciodo al español por mí, Karen.

 
[Fanacc] 141213 Lapalette fansign fan: ¿Te puedo dar una carta? Krys: ¡Sí! fan: ¿Tú la leeras toda? Krys: Claro~ 

[Fanacc] 141213 Lapalette fansign fan:Ayer estuvo nevando, ¿Qué hiciste? Krys: *pensando* Yo estuve en casa...

[Fanacc] 141213 Lapalette fansign: fan: ¿¿Qué has comido para desayunar?? Krys: ¿Sí? ¿desayuno..? No lo he comido...

[Fanacc] 141213 Lapalette fansign fan: Noona, ¡yo llegué a ser un fan durante cuatro años desde NUABO era! Krys: ¿De verdad? *guiño & risas* fan: Noona, no te enfermes, debes estar sana y comer bastante carne Krys: Eso es adorable *risas* fan: Noona, esté sana. Te amo Krys: *waves* 

[Fanacc] 141213 Lapalette fansign fan: Tú debes tener frío, ¿verdad? escuché que sería al aire libre, los fans están preocupado. Krys: No *sonríe* Yo estoy aquí desde hace bastante tiempo, yo estoy bien, pero los fans...*sigue sonriendo*

[fanacc] 141213 fan: Noona es hermosa Krys: ¿Eres más joven que yo? fan: Sí, Yo soy 9xer Krys: Estoy celosa, muy celosa. Yo amo siendo joven.

[fanacc] 141213 Lapalette fansign fan: No enfermes Krystal: LOL Yo no estoy enferma

[Fanacc] 141213 Lapalette fansign fan: ¿Tú aparecerás en MBC Gayo Daejejun?
Krystal: Yo todavía no lo sé, pero yo creo que no iremos.







No hay comentarios:

Publicar un comentario